حجاب

 

·       حجاب یعنی من مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم.

·       به زلفانت بیاموز که بیرون ارزش دیدن ندارند.

·       کس غنچه نهان شده دربرگ را نچید/ از بی حجابی است اگر عمر گل کم است.

·       حجاب واکسن مقابله با تیر نگاههای آلوده.

·       زن درحجاب مانندگوهر در صدف است.

·       حجاب تلالو شبنم بر چهره گل.

·       حجاب مظهرعفاف است.

·       حجاب دژوقلعه ای برای پاسداری از گوهر عفاف است.

·       گرمای تابستان چه لذت بخش است وقتی با خدا معامله بهشت و جهنم می کنم. گرما را به جان می خرم اما حجابم را با جهنم عوض نخواهم کرد.

·       فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات
حجاب است.

·       حفظ چادر حفظ دین و مذهب است شیوه زهرا و درس زینب است.

·       به زلفانت بیاموز که بیرون ارزش دیدن ندارد.

·       غنچه ای تا هست پنهان در حجاب
می کند از او خزان هم اجتناب



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت20:37---15 بهمن 1391
خواهرم
به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
خواهرم
سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده تر است.


علی رضا
ساعت10:03---9 بهمن 1391
ولادت پیامبر اسلام صل الله علیه و اله و سلم

ولادت امام جعفر صادق علیه السلام

مبارک همراه حاجت روایی


سنگر فرهنگی اجتماعی
ساعت14:45---6 بهمن 1391
وبلاگ جالبی داری.لینکت کردم.اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حجاب ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 20:50 | نویسنده : عشق ثارالله |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.